Idag har hela familjen varit ute och plockat svamp. Det var Jack´s premiär tur, men det gick super bra.
Jack i sin babybjörn på mammas mage och en svampplockande pappa.... :)
Väl tillbaka till bilen så blev det en liten matstund när Viktor plockade lite mer!
fredag 24 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar