fredag 24 september 2010

Svampplockning

Idag har hela familjen varit ute och plockat svamp. Det var Jack´s premiär tur, men det gick super bra.
Jack i sin babybjörn på mammas mage och en svampplockande pappa.... :)
Väl tillbaka till bilen så blev det en liten matstund när Viktor plockade lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar