Ikväll är det dags, första träffen med den hemliga klubben.....
Vi hade lite planering igår via telefon vad som skall hända och vad som skall ätas!
Dessa ingår i hemliga klubben: jag, Vera och syrran ( Jack får vara med för han kan inte vara själv)
Vi ska äta klubbor och popcorn..... och så skall vi välja vilka kläder Jack ska ha i morgon på faster Lottas kalas.... :)
Nu vet ja att det är många som blir avundsjuka och vill vara med,men tyvärr inga nya medlemmar tas in.... ;)
fredag 10 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar