fredag 10 september 2010

Hemlig klubb

Ikväll är det dags, första träffen med den hemliga klubben.....
Vi hade lite planering igår via telefon vad som skall hända och vad som skall ätas!

Dessa ingår i hemliga klubben: jag, Vera och syrran ( Jack får vara med för han kan inte vara själv)

Vi ska äta klubbor och popcorn..... och så skall vi välja vilka kläder Jack ska ha i morgon på faster Lottas kalas.... :)

Nu vet ja att det är många som blir avundsjuka och vill vara med,men tyvärr inga nya medlemmar tas in.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar