tisdag 14 september 2010

Sprutor

Ja ha då är dom två första sprutorna tagna för lilleman....
Det gick bra, visst han skrek lite men det gick ganska snabbt över. Som tur var så var Viktor ledig så vi var båda två.
I natt hade han feber för första gången.... ja Sara jag kan ta tempen själv nu på honom... ;) stoppade även upp en supp.... nu är du väl stolt....
Hittills idag så har han ätit och sovit, Viktor har precis åkt till jobbet och vi softar, min mamma kommer efter jobbet för att hålla oss sällskap eftersom Viktor jobbar till 21.30

I helge är det dop, och jag börjar känna mig väldigt oförberedd ju närmare vi kommer. Prästen kommer hem till oss i morgon för att prata om upplägget så jag hoppas det blir lite klrare då.... Fick även kasta mig ner på stan en snabbis igår och försöka hitta några kläder till mig själv.... gick så där!

1 kommentar:

  1. ja jag blev så stolt att jag fick en tår i ögat =)
    vi ses på söndag =)

    SvaraRadera