Yes.... nu har äntligen den nya sängen kommit! Den är bara sååå skön!
Den kom igår och vi visste att dom skulle komma och lämna den vid 14.30 så på något sätt lyckades ja övertala Viktor att åka till IKEA.... :)
Vi var ju tvugna att ha nya kuddar till den nya sängen.... det blev ju så klart lite mer än bara det.
Bla en barnstol till Jack, servetter, gardiner till sovrummet, hylla till sovrummet... ja och lite annat smått och gott.... men inga ljus tro det eller ej!
torsdag 9 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
åh jag vill oxå till ikea!!! jag får nog kanske ta en sväng när jag fått soffan =)
SvaraRadera