Idag plockade vi in utemöblerna.... nu är sommaren över! Vi använde dem dock inte så mycket denna sommar då vi var i baby chock...
Men nästa sommar så ska altanen få ett tak, så man kan sitta där dygnet runt....:) kanske till och med smuttandes på ett eller annat glas rosé.... Alla är välkomna!
tisdag 28 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
ja daniel lär ju vara välkommen, om det ska upp ett tak =) hhihiihihihi
SvaraRadera