Nu har Jack varit på sitt första kalas. Det var Maja som fyllde 3 år, hon har blivit så stor lilltjejen... :)
Skulle väl vara dumt att säga att han var så himmla delaktig i själva kalaset, men han hann dregla ner sin skjorta, amma och hänga lite med dom vuxna innan det var dags att sova, då sa vi hej då och begav oss hemåt.
Han somnade direkt i bilen och sov sedan hela vägen till Norrköping....man blir trött av att vara på kalas... :)
tisdag 7 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
du det var nog det bästa kalaset vi haft, alla bara lekte =) speciellt jack... =)
SvaraRadera