måndag 20 september 2010

Dagen efter

och då menar jag inte dagen efter dopet utan dagen efter valet.....
Kan bara citera vad min syster skrev på facebook: anser inte att någon, oavsett blocktillhörighet, kan fira idag... Jag går till mitt jobb i dag, som jag är lycklig över att ha, och försäkrar mig om att jag bemöter alla lika! Är glad över att min farfar, som flytt från ett krig och arbetat hela sitt yrkesverksammaliv i Sverige, slipper uppleva det här valresultatet.

Jag tycker att det är en skandal att dom har kommit in i riksdagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar