onsdag 15 september 2010

Samtal med prästen

Idag har vi haft Jack´s doppräst på besök... kaffe och kakor var så klart framdukat! Man måste ju imponera liksom.... ha ha ha
Vi planerade lite vilka psalmer vi ville ha.... vi hade bara valt en så han gav oss lite tips på vilken den andra kunde vara genom att sjunga fdem för oss....!!! man blir lite paff men vi tog oss igenom det och vi valde den ena utav de två han sjöng.... eller var det för att vi inte ville att han skulle sjunga mer.... ha ha ha

Men nu vet vi lite hur vi skall göra och hur det kommer bli på söndag, och det känns bra! Nu är det bara det andra som skall förberedas kvar att göra... men det har jag koll på tror jag iallfall...

Idag har Viktor varit ledig, så jag hann en sväng till jobbet. Lite lönesamtal för mig och lite avrapportering till min ersättare om min grupp så att dom också ¨får sina löner!
Så här hemma var det killförmiddag... jag tror dom sov, busa lite, skrek lite, åt lite och tog en promenad..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar