lördag 22 januari 2011

Vuxentid

Ikväll blir det vuxentid! Jag och Viktor ska ut och äta och syrran och Mats skall sitta hemma och vakta vårt sovande barn.... :) det gillar vi!
Kanske det blir några glas vin också... det här kan bli kul.... eller just ja vi har ett barn som vaknar kl 06.00 på morgonen så ett kanske räcker.... ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar