Veckan börjar bra, idag tog vi pulkan och åkte över till Åsa och Alice för lite lek och lite mammaprat. Jack och Alice skrattade hjärtligt när dom träffades.... :) söta!
Undra hur pulckan ser ut under för det var mest is och grus på vägarna... :) men Jack tyckte det var kul och satt och gjorde ljud hela vägen och skrattade så fort jag tittade på honom!
I morgon kommer en annan lekkompis, han heter Malte och hans mamma Sara som jag har spelat handboll med när vi var yngre. Det blir också kul för både Jack och mamma!
måndag 10 januari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar