torsdag 6 januari 2011

Taxen Ove




Jack fick en Brio tax av Vera i julklapp, och den här taxen är ju såååå god tycker Jack så den gnager han på så gott som hela dagarna.
Viktor frågade Jack vad hunden hette och då lät det precis som om han sa Ove, så ja nu heter taxen Ove.... ;)

1 kommentar:

  1. klart taxen ska heta ove :) fiiiiinaste jack <3

    SvaraRadera