Igår var Sara och Malte här och lekte, äntligen fick vi till en träff igen.
Antingen är det de ena eller det andra som gör att vi inte kan träffas.... :)
Men nu fick killarna leka.... :) Dom fnittrade som två små tjejer... ha ha ha
Dom hann slåss lite också... där måste nog Jack kaxa till sig lite, Malte är ju van att slåss med sin kusin Nils.
fredag 21 januari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar