Glömde skriva att Jack blev ju 7 månader igår.... :) stora killen!
Vi firade med att bjuda över Vera och moster på lite fika på Jacks rum.... :) även morfar komförbi på lite fika.
torsdag 13 januari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar