torsdag 13 januari 2011

7 månader

Glömde skriva att Jack blev ju 7 månader igår.... :) stora killen!
Vi firade med att bjuda över Vera och moster på lite fika på Jacks rum.... :) även morfar komförbi på lite fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar