Idag har vi varit på Hydrotrim och badat jag och Jack, det var spännande. Vi hade bara en badblöja med till Jack men man var tvungen att ha badbyxor, liksom såna som man drar åt, så bajsar den lilla så stannar det i byxan.... :) Det vi inte ska berätta för pappa är att Jack fick låna ett par röda badbyxor med rosa och vita blommor..... så fin så... :)
Men eftersom vi nu är inbokade på babysim varje onsdag så har vi köpt ett par riktigt tuffa, med farliga hajar på!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar