Då var det avklarat premiären.... och Jack gillade det, dock lite trött eftersom han inte han sova innan, så inte för mycket ryggsim då somnade han nästan!
Men att titta på alla andra barnen som var där var ju bara sååå kul tyckte Jack, så simmande fick morsan fixa själv... ;)
Så nu får vi se hur länge han sover.... så för mig är det väl bara att passa på att vila!
onsdag 19 januari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar