söndag 30 januari 2011

30 års kalas avklarat

Igår hade vi 30 års kalas för släkten här hemma... fullt hus var det!
Viktor hade lagat en super god köttgryta som alla (till och med Vera) verkade uppskatta, sen till efterrätt blev det gino.

Det är full rulle när man skall bjuda upp till kalas, det skall städas, handlas och dukas och allt detta med en rastlös 7 månaders, men vi klarade det, och som tur var så kom farmor lite tidigare och kunde ta hand om lilleman.

När alla hade gått, ja eller farmor var kvar för hon skulle sova kvar, så var vi sååå trötta.... stupade i säng tidigt.
Och tur var väl det för vårt lilla monster vaknade varje timme för att stoppa in nappen och sen bli omsövd... puh... vid halv fem gav vi upp och då fick han sova hos oss, sov men väldigt oroligt till halv sju då han började skrika och farmor kom och hämtade honom, så dom trötta föräldrarna fick lite sovmorgon. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar