fredag 14 januari 2011

Äntligen fredag

Veckan har gått ganska fort, så jag kanske inte ska klaga allt för mycket men det är såååå skönt att det är fredag idag!
Kan egentligen inte säga att veckan har varit så jobbig, men jag har mått lite si så där... har lite ont i nacken tror jag och det gör att jag får ont i huvudet, ja en ond cirkel helt enkelt.... men helg betyder ju att Viktor är hemma och jag får lite avlastning dels genom sovmorgon... :) :) :) och att vi är två om allt det underlättar ju faktiskt en hel del.

En annan spännande sak är att syrran och Mats får nycklarna till huset idag, vill så gärna se hur det ser ut! Men det lär vi ju hinna i helgen eftersom dom skall börja riva ut kök och det lär man väl inte slippa undan.... men det är helt ok faktiskt.
Är man dum när man säger att det är skönt att få göra något annat än att bara vara med sitt underbara barn och att till och med riva kök är ett bra alternativ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar