onsdag 26 januari 2011

Viktor 30 år



Igår fyllde Viktor 30 år... oj vad gammal han är nu... ;) en annan är ju bara 25... ha ha ha
Vi firade lugnt hemma med lite Thaimat och självklart så fick även Jack sitta med vid bordet dock ingen Thaimat, han fick äta sin egen goda.... Var även tvungen att känna lite extra på den så att den verkligen var bra.... och det var mysigt att stoppa ner hela handen och gräva runt!

I helgen kommer hela släkten och firar Viktor så då blir det mer fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar