Nu är det gjort. Jag har shoppat i Ullared på Gekås och ja jag såg Morgan.... ;)
Jag fick resan i present av mamma, så igår var det dags.
Vi åkte från Örebro kl 05.00.....??? galet men det gick bra, var framme i Ullared kl 10.00 shoppade järnet hela dagen och bussen gick hem kl 17.00, framme i Örebro kl 22.15. TRÖTT!
Shoppade en hel del, men mest till Jack... :)
Kanske gör det igen, men det får allt dröja ett tag!
torsdag 28 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar