Inte nog med att han går längs med allt och far runt som en virvelvind så har han fått för sig att klättra på sin gåvagn.... som mamma sitter man med hjärtat i halsgropen och väntar på att han ska ramla och göra sig illa.... men så är inte fallet, han gör det så graciöst (ja det har han inte ärvt från mig iallafall)
lördag 9 april 2011
Han gör konster...
Inte nog med att han går längs med allt och far runt som en virvelvind så har han fått för sig att klättra på sin gåvagn.... som mamma sitter man med hjärtat i halsgropen och väntar på att han ska ramla och göra sig illa.... men så är inte fallet, han gör det så graciöst (ja det har han inte ärvt från mig iallafall)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar