lördag 16 april 2011

Grindar

Nu är grindarna i trappen på plats. Blev lite skarvning och så för att vi skulle få till det men huvudsaken är ju att lilleman inte ramlar utför trappen eller får för sig att klättra uppåt som han dock redan har testat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar