Idag tog jag, Jack och mamma oss en tripp till nya IKEA.... :) me like
Men dock utan pengar då vart enda öre går till huset...:( (men fint blir det)
Det var jätte stort och fint och så vidare.... men det jag ville säga GUUUUUDDD vad billigt vi åt.... ha ha ha (viktigt)
2 mat, 2 kaffe med 1 bulle och 1 bakelse och 2 burkar barnmat för 80 spänn.... HALLLÅÅÅÅÅÅÅ vad billigt, får man ju knappt en kaffe för på stan. (ok lite överdrivet)
torsdag 14 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
jag svängde förbi ikea i karlstad avslutade med två kokta med bröd o en chokladkaka, för 13kr!!! hahaha sjukt billigt!!
SvaraRadera