måndag 25 april 2011

Ullared

På onsdag drar jag och mamma till Ullared..... japp vi tar en sån där bussresa!
Ska bli kul att se vad dom har där och om det är så billigt som alla säger.... i så fall hoppas jag på att fynda massor.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar