fredag 1 april 2011

Taket på plats





Och så kom taket.... Jack och jag stod och tittade på en stund när grabbarna jobbade. Jack tittade mest på de blinkande lamporna på bilen och jag tittade på dom på taket och var rädd att dom skulle trilla ner.
Ingen trillade ner och taket är på plats, väntar bara på att plåtslagaren kommer nästa vecka och fixar det sista.
Men sååååå fint det blev, så himmla nöjd, tänk om vi intye hade bytt taket och så hade vi bara haft en fin fasad vi hade nog ångrat oss massor då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar