torsdag 21 april 2011

Går!?

Jack har börjat gå lite smått, mellan mig och Viktor men i kväll så började han släppa tex gåvagnen och går några steg alldeles själv... sen kommer han på att han går själv och då sätter han sig ner. Men det känns som om det är på gång nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar