onsdag 13 april 2011

Ännu en tand!

Vi hade rätt.... Det var en tand till på gång.
Det har sprutat dreggel ur munnen på lilleman och han har varit grinig och sovit väldigt dåligt på nätterna.

Men nu ser vi att tanden är på väg att tränga igenom, så nu hoppas vi att det blir bättre snart.

Nu har han 7 st tänder.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar