Som vanligt vaknar våran lilla solstråle vid kl 06..... härligt! Eller nja inte så värst! Men Viktors tur att få sovmorgon så det var bara att pallra sig upp.
Tur att kaffe finns såna dagar... :) Men med min lilla solstråle lekandes framför mig så kan det ju inte bli annat än en underbar morgon.
08:45 börjar Veras handbollsträning så vi åker dit, jag för att titta och Jack för att sova... men icke sa nicke, när han hör och ser att det är andra barn där så är det ju bara larvigt att sova. Som tur var så var även mormor och morfar med så jag kunde vara med och passa med Vera och Jack tittade på och sprang lite... ;)
Efter träningen så skulle mormor och morfar vara barnvakt så att jag kunde städa???!!! ja jag vet men hur lätt är det när man har en liten hängandes i byxbenet, och Viktor behövde plugga, så så fick det bli. Och det blev toppen eftersom Vera var med, och det ääääälskar Jack, han hade suttit och tittat på henne när hon gungade och bara skrattat.... :)
Men nu har jag ett fint kök och en fin toa OCH nybäddat i alla sängar OCH tvättar för fullt.... ja jag vet ja är bra.... ha ha ha
lördag 9 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar