onsdag 25 augusti 2010

Semester

Äntligen är Viktor ledig, även fast han började sin "semester" med att jobba.
I söndags så slappade vi bara hemma med undantag från att vi åkte och tog en fika på Amarant i Torshälla, skönt att börja med att varva ner.
Sen i måndags så hade jag fått nog av slappandet och tog tag i trädgården, trimmade i kanterna och klippte gräsmattan, man kan tro att det inte tar en hel dag men jo då det gör det.... för man skall ju amma titt som tätt också.... :) men det var skönt att få göra något annat samtidigt som jag visste att lilleman hade det bra med sin pappa.
Igår så var jag en sväng på jobbet och träffade den nya chefen som tog över efter mig, hon verkar riktigt bra men ganska rejäl så där kommer det nog smälla lite.... fick höra att min personal saknade mig mycket och jag var en JÄTTE bra chef.... ha ha vinden vänder när förändringar kommer krypande...
Sen åkte vi en sväng till Tuna Park och shoppade lite åt lillen... :) kul tyckte mamma, pappan kunde hålla sig för skratt!
Vi hann även få besök av mormor och morfar innan vi tog en sväng ut till Hällberga på en fika, lite bus med killarna.... buskillarna som bubblar som bara den.... :)
Fick även låna en resesäng av Jossa eftersom vi åker till Peking i morgon (Sara: Peking = Norrköping, inte det andra Peking... ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar