Då har vi haft några semesterdagar i Peking och självklart träffat farmor och Roger.
Bilresan dit gick utmärkt, vi var och h´ämtade lägenhetsnyckeln på farmors jobb.... som tur var vaknade Jack till då och charmade farmor och hennes arbetskompisar.
Sen åkte vi hem till lägenheten för att packa upp.... och oj vad mycket packning man måste ha med när man reser med en liten... och resesängen som vi lånade av fam Oreskovic..... man behövde typ vara ingenjör för att få upp den.... tur att Denis hade sin resesängsjour öppen... ;)
Det blev lite shopping med farmor, en body med matchande dreggel hakklapp, höst mössa, pyamas och vantar utan tumme.
På kvällen gick Viktor på IFK och farmor stannade med mig och Jack för att mysa lite.
Lugnt och skönt!
söndag 29 augusti 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar