söndag 29 augusti 2010

30*30*30=90 års fest

Då var det dags för den stora festen!
Kl 16 var det dags i Hällberga, som tur var lyste solen och vi startade med en tipspremenad.... så klart så var jag bäst (ok delade första priset med några andra men ändå)
Sen vankades det mat... kallskuret och det smakade mycket bra!
Efter maten så var det väldigt mycket mygg och började bli lite kallt speciellt för Jack, så då ringde vi moster som ryckte ut och kom och hämtade Jack.... det gjorde ont i mitt mamma hjärta för jag saknade honom innan han ens åkt... men det hade gått bra, han hade varit glad och vaken, och även hunnit kissa på moster, innan han somnade vid 20.30 och vaknade inte förrens vi satte in honom i bilen vid 23.30

Men det var en rolig och trevlig fest även fast vi inte var kvar så länge och jag var ju nykter....
Antar att gänget som var kvar var mindre nyktra och kanske har lite huvudvärk idag... ;)

1 kommentar:

  1. vi tog vårt förnuft till fånga o åkte hem med anna kl tolv. Ville inte riktigt åka för jag hade kul! men i dag är jag glad att vi åkte för jag har fått massor gjort =)
    skönt att det gick bra med lilleman!

    SvaraRadera