Jag har haft en liten svacka gällande bloggen och att uppdatera den.
Men det har varit lite mycket... eller har det verkligen det?
Jag började dagarna efter bröllopet med en mjölkstockning, inget jag rekomenderar... feber och ammande typ hela tiden.... Tur att Viktor var ledig i många dagar....
Min farmor gick bort i veckan, så det har tagit otroligt av mina krafter, så klart kanske jag ska säga.... Mamma och pappa är i grekland och syrran var på Maldiverna när det hände..... Men jag hade ju faster med familj hemma iallafall och Viktor så klart! Jobbigt när det händer men jag vet att nu har inte farmor ont längre och hon får träffa farfar, och då känns det lite bättre.
Har även hunnit med den årliga sommarfesten, som i år var på Jossas land, mycket trevligt.... Även fast jag inte fick en droppe sprit i mig... ;)
Igår var vi i Åby och hälsade på farmor och Roger i det fina vädret, han även med en liten utflykt.
Idag har jag och Jack varit och fyndat lite på rean.... :)
Så en snabb uppdatering så jag ligger lite mer med här på bloggen!
lördag 7 augusti 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar