I fredags var det dags att begrava min farmor.... det är aldrig kul att vara med om när någon går bort, även fast dom är gamla. Men min farmor har verkligen kämpat och jag vet att hon har det bättre där hon är nu.
Begravningen var jätte fin och det var bara den närmaste släkten som var där.
Jack hängde på min arm och höll på att somna, så skönt att kunna titta på honom när man är ledsen för på något sätt så känns det inte lika jobbigt då....
När orgelmusiken började spela på slutet då valde han att somna och sov sött, fick även iväg några rökare som alla hörde... det var nog hans sätt att säga hej då till gamel farmor Rut... :) men det tror jag bara farmor gillade!
Efter begravningen så gick vi alla till Jernberska och åt en trerätters smakade mycket bra, men det var sååå varmt där inne trots att vi öppnade korsdrag, och så klart ville inte Jack sova utan han ville hänga på någons arm hela tiden, tur att vi var flera som kunde bära, men jag fick äta kall mat som vanligt.... men det gick bra det också.
söndag 15 augusti 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar