Oj den här dagen har gått fort!
Viktor jobbar kväll idag så han var hemma med mig och lilleman i morse, och när Viktor skulle åka till jobbet så kom Märta förbi, dom möttes i dörren... :) Överlämning av lilla guldklimpen så att jag kunde ta en dusch... :) mycket skönt! Sen fick Märta åka till affären och handla lunch till mig och Sara som kom förbi innan hon åkte vidare till jobbet. Märta och jag hängde ett tag till för att uppdatera oss på varandras liv... mycket nice....
Hann knappt mer än amma så var syrran och Vera här och busade med Jack... som vanligt fick han presenter av Vera, idag var det en grön body med sköldpaddor på och ett par solbrillor som han bara ser såååå rolig ut i..... (ska se om jag kan få till ett kort någon dag så att ni får se)
Sen drog vi iväg till Tuna Park och även Coop.... på Tuna Park blev det en grön äppel mössa till lillen och en mjuk skallra som man sätter fast runt armen så den låter när han viftar med armen... och oj vad han viftade.... :)
Nu är Viktor på väg hem från jobbet och även denna dag har flugit iväg!
måndag 9 augusti 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
hoppas han inte var jätteledsen när han ´vaknade o jag inte var kvar =( men han hade ju moster märta =)
SvaraRadera