söndag 15 augusti 2010

Ekuriren och NT



Då har vi äntligen gjort slag i saken och skickat in en bild på familjen till tidningarna. Det blir både i ekuriren och NT (norrköpings tidning).
Och denna bild blev det.... Så håll koll.... :)

1 kommentar: