Den här veckan, eller ja med början i lördags, veckorna för vår familj är inte som alla andras, kommer bli en lååång vecka för mig...
Viktor gick på och började jobba i lördags och kör ända fram till på fredag.... det blir ganska tungt när han jobbar så långa dagar, så det gäller att hålla sig sysselsatt så att dagarna går snabbare eller få besök så man får lite sällskap hemma....
Men visst denna vecka har jag ju hittills haft fullt upp och mer saker är inplanerade så det går nog bra....:)
tisdag 10 augusti 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar