Igår var en otroligt jobbig dag.... Viktor jobbade kväll och slutade 21.30....hur skall man klara sig en hel dag själv???? Det behövde jag inte mamma och pappa kom förbi och lagade mat åt mig tur att dom finns....
Igår satt Jack fast på min arm, ville inte sova alls, tror han sov en halvtimme i stöten på hela dan.... och sen ammade vi resten av tiden.... Snacka om att jag kände mig drenerad..... Så när Viktor kom hem då låg vi andra två redan i sängen....
Men idag har varit en bra dag, vaknade i och för sig ganska tidigt men sen har vi tagit det lite lugnt och hunnit med en lunch på Mary´s, väldigt gott.... Viktor är alltså ledig och det underlättar ju en hel del... :)
torsdag 8 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar