torsdag 22 juli 2010

Full rulle










Idag hade jag och Jack fin främmande av Madde och Nettan och så klart alla barn.... Tyvärr kan ju inte Jack vara med och leka ännu, men när han blir äldre då jäklar.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar