tisdag 6 juli 2010

Bajs

Hur mycket bajs kan det finnas i en så liten krabat.... och hur löst kan det vara.... jag tror det är dags att googla lite på bajs så att man ser att det verkligen är normalt.... tycker synd om honom han får ju ont i rumpan av bajset och av att det är varmt..... hinner knappt sätta på den nya blöjan innan det är dags igen....

Återkommer om jag hittar nån lösning..... ;)

1 kommentar:

  1. yes Becca pratar bajs! yes yes yes!! =) jag som fick tuen o byta en blöja kan säga att du behöver inte googla, han är normal. =) kram kram

    SvaraRadera