Denna vecka har jag fullt upp, igår var Viktor ledig och Markus, Angelika och Leon var här och hälsade på oss på förmiddagen.
Sen hann jag ta mig en tur ner till Åhlens för att införskaffa lite material inför förvandlingen... alltså hårfärg och nagellack.... :)
Ska även ner på stan snart och gå en sväng med min mamma, ska även förbi frissan för att höra vad hon tycker jag ska göra med håret på lördag.... spännande!
Förhoppningsvis får jag besök av Madde och Nettan underveckan också....
På fredag kommer Pär och Emelie förbi som bor i Göteborg, för att titta på lilla underverket och huset... :)
På fredag kommer även svärmor som skall vara barnvakt på lördag. Tur att vi har farmor!
Sen tror jag även att det blir dukning inför lördagen!
tisdag 20 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar