söndag 18 juli 2010

Besök

Idag skall vi ut till Hällberga, det kommer besök från GBG, Markus, Angelika och lilla Leon..... Viktor jobbar till sju men får komma ut sen, han är ju ledig i morgon så det är ju skönt!
Det var faktiskt riktigt längesen jag träffade tvillingarna också så det skall bli riktigt kul att träffa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar