Idag skall vi ut till Hällberga, det kommer besök från GBG, Markus, Angelika och lilla Leon..... Viktor jobbar till sju men får komma ut sen, han är ju ledig i morgon så det är ju skönt!
Det var faktiskt riktigt längesen jag träffade tvillingarna också så det skall bli riktigt kul att träffa dem.
söndag 18 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar