torsdag 15 juli 2010

Bröllop på slottet














Nu har vi hunnit med det första av sommarens två bröllop! Märta var givetvis hemma. Mycket fint bröllop! Men jag och Viktor hade nog fullt upp med Jack.... men men jag är glad att jag var där! Grattis herr och fru Hjorth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar