Nu har vi hunnit med det första av sommarens två bröllop! Märta var givetvis hemma. Mycket fint bröllop! Men jag och Viktor hade nog fullt upp med Jack.... men men jag är glad att jag var där! Grattis herr och fru Hjorth
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar