lördag 24 juli 2010

Min systers stora dag

Idag smäller det, min syster gifter sig!
Oj nästan så jag är lite nervös..... :) men dom verkar ha koll på läget så det är inga problem.
Dagen börjar med att mamma och jag skall gå till frissan och bli stylade... sen hem och göra sig vacker.... Eftersom Viktor och jag är värdpar så måste vi ut till kyrkan lite tidigare, tur att farmor är här som barnvakt.

Ikväll skall även Vera sova hos oss. Hon sa igår att hon längtade mer till att sova hos moster. Men jag tror hon kommer tycka om bröllopet och se ut som en prinsessa... :)

Nu får dagen sätta fart.... (Oj måste nog träna lite mer på talet också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar