Nu är det inte lång tid kvar till min systers bröllop.... ser mycket fram emot det......Något jag inte har sett fram emot har varit och hitta en klänning som jag känner mig fin i och som passar att ha på bröllop!
Så jag,Jack,syrran oc Mats drog till västerås.... killarna fick promenera lite när tjejerna gick in och påbörjade den stora utmaningen!
Vi var alltså i eb brud och festklädes affär i västerås!
Hjälp när jag började prova de klänningar som fanns så sjönk mitt humör väldigt fort..... men efter en stund komm ägarinnan och tog tag i saken, tur att hon kunde sin sak.....
Hittade en syren lila klänning, faktiskt lång man kunde ha klippt av den men min syster tyckte den skulle vara lång..... jag kände mig riktigt nöjd i den, bättre än så blir det inte just nu! Det blev även en matchande slips till Viktor, eftersom vi skall vara värdpar så var det lite passande.....
Hittade även ett par sliverskor på Din sko någon dag senare.... förhoppningsvis känner jag mig fin... :)
söndag 18 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar