söndag 27 februari 2011

Ursäkta?

Vad säger ni????
Nej hörseln har inte blivit bättre.... Va? Jag hör inte vad du säger....
I fredags när det var ett helt gäng här med massor av barn då hörde jag ännu sämre.... Oj oj oj nu vet jag hur mormor har det.... ;)

Kanske måste ringa läkaren snart ändå, så här kan man ju inte ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar