Nu har Jack sovit borta för första gången..... och det hade gått jätte bra, förutom att han är super snorig och hade lite feber på eftermiddan. Men han har nog helt klart hållt mamma och pappa på tårna under hela vistelsen.... ;) men dom var nöjda och Jack har nog inte ens fattat att vi var iväg!
Jag och Viktor var på fest hos familjen Toth..... jag har ju inte druckit sen... ja när fan var det sist, nåt glas här och där har det ju blivit sen jag slutade amma men inte mer. Så igår blev det en vin flaska och det gick bra för jag tog det lugnt och vi åt ju mat också under tiden. Men jag antar att mitt och Viktors sällskap inte var det mest partyhöjande under kvällen.... ha ha ha
Vi var två slagna hjältar efter 3 veckor av vakna nätter och snorig unge och pencilin... ja ni förstår!
Vi tog en taxi hem vid halv tolv tiden, då var festen i full gång på dom som var kvar.... eller förresten när jag tänker efter så var det nog tryckar dags när vi gick hem och det stod tre par på "dansgolvet" och kelade.... ;)
Jag och Viktor somnade som två stockar och vaknade 09:20 då vi kunde ligga och dras oss i sängen en stund och titta på tv. Sen åt vi frukost och begav oss mot Stenby för att få träffa vår lilla guldklimp igen..... :)
Så sammanfattningen av detta är att nästa gång vi ska ha barnvakt då skall vi vara hemma och sova.... ha ha ha ha
söndag 20 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar