Nu har vi det skriftligt Jack har en super duper hörsel.... ja eller iallafall en helt normal... :) Boeltestet gick fin fint även fast han är sjuk!
På tal om sjuk så slog vi två flugor i en smäll och träffade doktorn idag när vi var hos BVC. Snäll doktor som tog sig tid.... lät bättre på lungorna och proverna såg bättre ut, fortfarande lite feber och idag fick vi hostmedicin utskiven också så nu hoppas vi på att han ska kunna sova på nätterna också.
måndag 14 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar