söndag 27 februari 2011

Fullt hus!



I fredags hade vi fin besök här hemma.... började med att Anna skulle till Tuna och hälsa på med Axel och Sixten och slutade med att vi blev ett helt gäng här hemma. Sååå trevligt!
Jack trivdes som fisken i vattnet, som ni ser på kortet så gillade han att vara i centrum.... :)
Många barn blev det, Axel, Sixten, Hugo, Ellen, Maja och Jack!
Vi åt lasagne som Viktor hade gjort åt oss dan innan (vad skulle jag göra utan honom) och så han vi även med en fika.
När gänget gick så somnade Jack som ett utblåst ljus sov en timme vaknade och åt mellis och sov en timme till direkt efter.... ha ha ha snacka om trött!

Nästa gång så vill vi att Camilla och Agnes, Leo och Noah, Pilla(magen) och Zacke och såklart Märta skall vara med så är vi all in.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar