fredag 4 februari 2011

Gåvagnen



Hur kul kan man inte ha med en gåvagn! :)
Jack tror han kan gå och vill "springa" iväg med den dock med mamma eller pappa hållandes under armarna. Den var även rolig att sitta i!

1 kommentar:

  1. hihi sötnöt!! man kan ha den till mycket ska du veta, o det kommer du få veta när han kan gå... =)

    SvaraRadera