Idag var det dags igen, babysim! Det som var nytt idag var att Viktor var med.
Jack var på sitt vanliga glada humör så det gick bara fint, förutom att han välte från sittande i omklädningsrummet och slog i huvudet. Får ha lite koll på honom idag men tror det gick bra.
Typiskt att vi glömde kameran hemma annars hade ni fått se underbara bad bilder, och nej dom hade inte varit på mig.... ;)
onsdag 2 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar