När helgen äntligen är här och Viktor är hemma så blrjar jag natten mellan fredag och lördag med en rejäl feberfrossa.... fy fan det var länge sen och jag hade glömt bort hur jobbigt det är. På lördan skulle vi åka till Norrköping jag höll knappt på att komma med... herregud, men jag är ju inte den som ger mig!
Viktor gick på fotboll jag gick på stan och Jack var med farmor. Jag rekomenderar inte någon att gå på stan med feber... jag var helt slut! Försökte hitta ett fik där jag kunde sätta mig och vila... men det var fullt överallt... ja ha det blev Mc donalds för att få vila och en Mc flurry oxå! :)
Vi sov på hotell... eller var den nån utav oss som sov? Jag hade feberfrossa och Jack hostade och sov allmänt oroligt så Viktor hade jämt skägg att få honom att somna om. Det blev världens längsta natt....
Nu håller vi tummarna för att feberfrossan uteblir i natt och att jag mår bättre i morgon när Jack skall härja med mig hela dagen... :)
söndag 13 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar